Monday 24 February 2014

[ KATAKAN TIDAK KEPADA PEWANGI KETIAK ]

Teks: Sheera d'Aroma

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Kebanyakkan ubat ketiak @ pewangi ketiak yang dijual di kedai-kedai hanya INDAH KHABAR DARI RUPA. Selalunya tidak bertahan lama.

Pernahkan kawan-kawan mengalami bau badan yang kurang menyenangkan?

Pernahkah kita berhadapan dengan orang yang mempunyai bau badan yang kurang menyenangkan?

Pernahkah kawan-kawan gagal dan selalu bertukar-tukar produk pewangi ketiak untuk mendapatkan bau badan yang wangi dan segar sepanjang hari?

Pernahkan kita terfikir adakah produk yang anda gunakan bebas dari bahan kimia?

Anda tidak perlu risau lagi kerana saya sendiri telah mencubanya dan ternyata berkesan. Memang rupanya tidak secantik dan setanding dengan produk-produk diluar sana tetapi ianya ternyata sangat berkesan.

Membebaskan kita dari Bau Badan yang kurang menyenangkan, wangi, segar dan menjadikan kulit mulus dan gebu. Ia sesuai untuk kegunaan lelaki dan wanita. Bertahan lebih kurang 24 jam (Jangan tak percaya yang saya dah pernah tak mandi dari jam 1 ptg dan mandi pada jam 1 ptg keesokkan harinya).

Bukan itu sahaja ia juga membantu menghilangkan kulit yang berkerak dan kesan-kesan hitam di celah ketiak, Peha, Alat sulit dan Celahan Punggung.

Produk-produk keluaran Sheera d'Aroma Global Sdn Bhd bebas dari PARABEN dan SLES (Bahan-bahan kimia) dan semestinya produk-produk ini membantu kawan-kawan menghilangkan bau badan yang tak menyenangkan dan sentiasa dalam keadaan yang segar. Di Jamin TIADA MASALAH KETIAK BERBAU.






Pemilik FB Page ini : Nor Hayati Shahadan
Sheera d'Aroma Global Sdn Bhd
(stokis Klang)

p/s : Dapatkan Produk-produk kami di fbhttps://www.facebook.com/pages/Sheera-dAroma-Global-Klang/248625351973721 @ Hubungi kami dengan Call/SMS/Whatapp di 012-9682967 (Hayati Shahadan)

<Alami keindahan set mandian spa yang menyegarkan sepanjang hari>

No comments:

Post a Comment